Recent Articles
System kaucyjny - informacje
System kaucyjny – co zmienia się dla klientów biznesowych Ofix? W związku z wejściem w życie od 1 października 2025 r. ustawy o systemie kaucyjnym, napoje w określonych typach opakowań będą objęte obowiązkiem doliczenia kaucji. Dotyczy to opakowań: ...
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa, natomiast wymaga ona indywidualnej kalkulacji kosztów transportu. W tym celu prosimy o przesłanie mailowo na adres info@ofix.pl dokładnego adresu dostawy oraz listy zamawianych produktów wraz z podaniem ...
Co zrobić jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?
Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienia spóźnia się z dostawą zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską. Informacje niezbędne do śledzenia statusu zamówienia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego ...