Recent Articles
Uszkodzenie - paczka zawróciła
Dzień dobry, otrzymaliśmy informację o uszkodzeniu paczki nr ... w transporcie. Nadamy jej zawartość na nowo. Przepraszamy za niedogodności.
Brak towaru na stanie - SARA
Dzień dobry, z przykrością informujemy, że w wysłanym przez nas zamówieniu brakować będzie -...... Przez błąd systemu pojawił się u nas brak na stanie. Towar doślemy tak szybko, jak to będzie możliwe. W przypadku rezygnacji z tej części zamówienia, ...
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa, natomiast wymaga ona indywidualnej kalkulacji kosztów transportu. W tym celu prosimy o przesłanie mailowo na adres info@ofix.pl dokładnego adresu dostawy oraz listy zamawianych produktów wraz z podaniem ...