Recent Articles
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa, natomiast wymaga ona indywidualnej kalkulacji kosztów transportu. W tym celu prosimy o przesłanie mailowo na adres info@ofix.pl dokładnego adresu dostawy oraz listy zamawianych produktów wraz z podaniem ...
Co zrobić jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?
Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienia spóźnia się z dostawą zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską. Informacje niezbędne do śledzenia statusu zamówienia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego ...
Ile mam czasu na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie ewentualnych reklamacji?
Reklamację na błędną ilość towaru w dostawie, pomyłkę asortymentową lub uszkodzenia towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu dostawy - maksymalnie w ciągu 3 dni po odbiorze zamówienia. Jednocześnie przy odbiorze towaru prosimy o dokładne ...