Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?

Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?

Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
    • Related Articles

    • Jakie są dostępne formy płatności?

      Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...
    • Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

      Aktualnie nie ma możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze.
    • Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?

      Faktura za zamówienie znajduje się po zalogowaniu w Moje Konto, następnie w Zamówieniach i zakładce Faktury. Znajdują się tam wszystkie faktury zarówno te opłacone jak i czekające na zapłate.
    • Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócony towar?

      W momencie kiedy zwracany towar trafi do nas wystawiona zostanie korekta. Środki z tytułu korekty pozostaną na koncie w Ofix z możliwością ich skompensowania wraz z kolejnym zamówieniem. Jeśli środki mają zostać zwrócone prosimy o przesłanie takiej ...
    • W jakiej formie i kiedy otrzymam fakturę za zamówienie?

      Standardowo fakturę otrzymają Państwo w formie elektronicznej na dzień przed realizacją dostawy zamówienia. W pozostałych przypadkach, w celu ustalenia szczegółów, prosimy o kontakt na adres info@ofix.pl
    • Popular Articles

    • Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

      Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 16:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
    • Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?

      Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
    • Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?

      Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
    • Nie pamiętam hasła do konta

      W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.
    • Jakie są dostępne formy płatności?

      Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...