Ile mam czasu na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie ewentualnych reklamacji?
Reklamację na błędną ilość towaru w dostawie, pomyłkę
asortymentową lub uszkodzenia towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu dostawy - maksymalnie w ciągu 3 dni po odbiorze zamówienia.Jednocześnie przy odbiorze towaru prosimy o dokładne sprawdzenie zgodności
ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również o sprawdzenia
stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek
zastrzeżeń prosimy o kontakt pod numerem 801 800 801 (opłata 0,29 zł/min.) lub mailowy info@ofix.pl
Related Articles
Towar nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?
Tak, zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane w oryginalnych opakowaniach. Powyższe nie dotyczy towarów, na których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku ...
Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?
Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Urządzenie przestało działać prawidłowo. Jak złożyć reklamację?
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie ...
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Popular Articles
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Aktualnie nie ma możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...