Ile mam czasu na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie ewentualnych reklamacji?
Reklamację na błędną ilość towaru w dostawie, pomyłkę
asortymentową lub uszkodzenia towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu dostawy - maksymalnie w ciągu 3 dni po odbiorze zamówienia.Jednocześnie przy odbiorze towaru prosimy o dokładne sprawdzenie zgodności
ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również o sprawdzenia
stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek
zastrzeżeń prosimy o kontakt pod numerem 801 800 801 (opłata 0,29 zł/min.) lub mailowy info@ofix.pl
Related Articles
Towar nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?
Tak, zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane w oryginalnych opakowaniach. Powyższe nie dotyczy towarów, na których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku ...
Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?
Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Urządzenie przestało działać prawidłowo. Jak złożyć reklamację?
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie ...
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Popular Articles
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
Nie pamiętam hasła do konta
W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...