Ile mam czasu na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie ewentualnych reklamacji?

Ile mam czasu na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie ewentualnych reklamacji?

Reklamację na błędną ilość towaru w dostawie, pomyłkę asortymentową lub uszkodzenia towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu dostawy - maksymalnie w ciągu 3 dni po odbiorze zamówienia.
Jednocześnie przy odbiorze towaru prosimy o dokładne sprawdzenie zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również o sprawdzenia stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń prosimy o kontakt pod numerem 801 800 801 (opłata 0,29 zł/min.) lub mailowy info@ofix.pl

    • Related Articles

    • Towar nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?

      Tak, zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane w oryginalnych opakowaniach. Powyższe nie dotyczy towarów, na których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku ...
    • Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?

      Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
    • Urządzenie przestało działać prawidłowo. Jak złożyć reklamację?

      W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie ...
    • W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?

      Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
    • Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.

      W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
    • Popular Articles

    • Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

      Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 16:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
    • Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?

      Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
    • Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?

      Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
    • Nie pamiętam hasła do konta

      W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.
    • Jakie są dostępne formy płatności?

      Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie.  Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem   ...