Jak przebiega realizacja zamówienia z formą płatności przedpłata?
Wybierając sposób płatności przy składaniu zamówienia zaznacz opcję "przedpłata" i wyślij zamówienie.
Następnie przelej kwotę należną za zamówienie na poniższe dane, wpisując w tytule przelewu numer zamówienia (numer zamówienia znajdziesz w "zamówieniach" lub na mailu podsumowującym zamówienie):
Ofix.pl Lewandowski sp.j
ul. Krzemowa 1, Złotniki 62-002
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Nr. konta: 28 1600 1084 0004 0503 6644 0001
Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Popular Articles
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
Jakie są dostępne formy płatności?
Wszystkie aktualne dostępne formy płatności znajdziesz na stronie: https://www.ofix.pl/sposoby-platnosci
Nie pamiętam hasła do konta
W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.