Co zrobić jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?
Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienia spóźnia się z dostawą zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską. 
Informacje niezbędne do śledzenia statusu zamówienia znajdują
 się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego 
magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie 
przewoźnika poznasz dokładny status realizacji Twojego 
zamówienia. W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt  z nami
dzwoniąc pod nr
 801 800 801 
(opłata 0,29 zł/min.) lub mailowo na adres info@ofix.pl
- Related Articles
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?- Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ... 
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?- Istnieje możliwość zmiany terminy dostawy, natomiast tylko do momentu przekazania towaru do firmy kurierskiej. W związku z tym w celu dokonania zmiany prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt mailowy na adres info@ofix.pl lub telefoniczny pod numer ... 
- Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?- Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa, natomiast wymaga ona indywidualnej kalkulacji kosztów transportu. W tym celu prosimy o przesłanie mailowo na adres info@ofix.pl dokładnego adresu dostawy oraz listy zamawianych produktów wraz z podaniem ... 
- W jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy?- W przypadku dostawy kurierem zamówienia dostarczamy w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. 
- Popular Articles
- Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?- Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl 
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?- Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ... 
- Jakie są dostępne formy płatności?- Wszystkie aktualne dostępne formy płatności znajdziesz na stronie: https://www.ofix.pl/sposoby-platnosci 
- Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?- Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ... 
- W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?- Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .