Co zrobić jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?
Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienia spóźnia się z dostawą zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.
Informacje niezbędne do śledzenia statusu zamówienia znajdują
się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego
magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie
przewoźnika poznasz dokładny status realizacji Twojego
zamówienia. W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt z nami
dzwoniąc pod nr
801 800 801
(opłata 0,29 zł/min.) lub mailowo na adres info@ofix.pl
Related Articles
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
Istnieje możliwość zmiany terminy dostawy, natomiast tylko do momentu przekazania towaru do firmy kurierskiej. W związku z tym w celu dokonania zmiany prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt mailowy na adres info@ofix.pl lub telefoniczny pod numer ...
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa, natomiast wymaga ona indywidualnej kalkulacji kosztów transportu. W tym celu prosimy o przesłanie mailowo na adres info@ofix.pl dokładnego adresu dostawy oraz listy zamawianych produktów wraz z podaniem ...
W jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy?
W przypadku dostawy kurierem zamówienia dostarczamy w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.
Popular Articles
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
Nie pamiętam hasła do konta
W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...