Co zrobić jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?

Co zrobić jeśli moja przesyłka nie dotarła na czas?

Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienia spóźnia się z dostawą zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.

Informacje niezbędne do śledzenia statusu zamówienia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie przewoźnika poznasz dokładny status realizacji Twojego zamówienia. W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt  z nami dzwoniąc pod nr 801 800 801 (opłata 0,29 zł/min.) lub mailowo na adres info@ofix.pl

    • Related Articles

    • Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

      Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
    • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?

      Istnieje możliwość zmiany terminy dostawy, natomiast tylko do momentu przekazania towaru do firmy kurierskiej. W związku z tym w celu dokonania zmiany prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt mailowy na adres info@ofix.pl lub telefoniczny pod numer ...
    • Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

      Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa, natomiast wymaga ona indywidualnej kalkulacji kosztów transportu. W tym celu prosimy o przesłanie mailowo na adres info@ofix.pl dokładnego adresu dostawy oraz listy zamawianych produktów wraz z podaniem ...
    • W jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy?

      W przypadku dostawy kurierem zamówienia dostarczamy w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.