Nie otrzymałem/am wszystkich zamówionych artykułów.

Nie otrzymałem/am wszystkich zamówionych artykułów.

Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
    • Related Articles

    • Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.

      W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
    • Towar nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?

      Tak, zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane w oryginalnych opakowaniach. Powyższe nie dotyczy towarów, na których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku ...
    • Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?

      Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia (np. rozerwane opakowanie, wgniecenia, ...
    • W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?

      Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .