Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.

Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.

W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.

    • Popular Articles

    • Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

      Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
    • Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?

      Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
    • Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?

      Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
    • Nie pamiętam hasła do konta

      W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.
    • Jakie są dostępne formy płatności?

      Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...