Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Related Articles
Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?
Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia (np. rozerwane opakowanie, wgniecenia, ...
Nie otrzymałem/am wszystkich zamówionych artykułów.
Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Urządzenie przestało działać prawidłowo. Jak złożyć reklamację?
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie ...
Popular Articles
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Jakie są dostępne formy płatności?
Wszystkie aktualne dostępne formy płatności znajdziesz na stronie: https://www.ofix.pl/sposoby-platnosci
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .