Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?

Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?

Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz. 

Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia (np. rozerwane opakowanie, wgniecenia, przemoczenie), prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i przesłanie go do nas. Tylko taki protokół pozwala na skuteczne rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika. Jeśli protokół szkody nie został spisany prosimy o kontakt ze spedycją realizującą dane zamówienie w celu jego uzupełnienia - można to zrobić w ciągu 7 dni od dostawy.

📸 Dodatkowo prosimy o wykonanie i przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki oraz zawartości – ułatwi to i przyspieszy proces zgłoszenia.

Dziękujemy za współpracę i troskę o jakość dostaw. 

Brak zgłoszenia uwag w terminie 3 dni uważa się za potwierdzenie prawidłowej dostawy.