Urządzenie przestało działać prawidłowo. Jak złożyć reklamację?
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z
autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie
zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej
instrukcji produktu oraz na ogólnodostępnych stronach w Internecie.
Jeżeli będziesz mieć problem w znalezieniu kontaktu, skontaktuj się z
nami, przekażemy Ci go.
Popular Articles
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Aktualnie nie ma możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...