W jakiej formie i kiedy otrzymam fakturę za zamówienie?
Standardowo fakturę otrzymają Państwo w formie elektronicznej na dzień przed realizacją dostawy zamówienia.
W pozostałych przypadkach, w celu ustalenia szczegółów, prosimy o kontakt na adres info@ofix.pl
Related Articles
Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?
Faktura za zamówienie znajduje się po zalogowaniu w Moje Konto, następnie w Zamówieniach i zakładce Faktury. Znajdują się tam wszystkie faktury zarówno te opłacone jak i czekające na zapłate.
Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócony towar?
W momencie kiedy zwracany towar trafi do nas wystawiona zostanie korekta. Środki z tytułu korekty pozostaną na koncie w Ofix z możliwością ich skompensowania wraz z kolejnym zamówieniem. Jeśli środki mają zostać zwrócone prosimy o przesłanie takiej ...
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Aktualnie nie ma możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze.
Popular Articles
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje. Jak mogę go zamówić?
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
Nie pamiętam hasła do konta
W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...