Sposoby płatności
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
Tak, umożliwiamy zakupy z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o przesłanie zapytania na adres info@ofix.pl
Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?
Faktura za zamówienie znajduje się po zalogowaniu w Moje Konto, następnie w Zamówieniach i zakładce Faktury. Znajdują się tam wszystkie faktury zarówno te opłacone jak i czekające na zapłate.
Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócony towar?
W momencie kiedy zwracany towar trafi do nas wystawiona zostanie korekta. Środki z tytułu korekty pozostaną na koncie w Ofix z możliwością ich skompensowania wraz z kolejnym zamówieniem. Jeśli środki mają zostać zwrócone prosimy o przesłanie takiej ...
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność online Wybierając sposób płatności w koszyku, zaznacz opcję "zapłać online", i wyślij zamówienie. Zostaniesz przeniesiona/y do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz wybrać dowolną metodę płatności internetowej. Płatność przelewem ...
W jakiej formie i kiedy otrzymam fakturę za zamówienie?
Standardowo fakturę otrzymają Państwo w formie elektronicznej na dzień przed realizacją dostawy zamówienia. W pozostałych przypadkach, w celu ustalenia szczegółów, prosimy o kontakt na adres info@ofix.pl
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Aktualnie ze względu na pandemię sars-Covid19 nie ma możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze.