Faktura za zamówienie znajduje się po zalogowaniu w Moje Konto, następnie w Zamówieniach i zakładce Faktury. Znajdują się tam wszystkie faktury zarówno te opłacone jak i czekające na zapłate.
W momencie kiedy zwracany towar trafi do nas wystawiona zostanie korekta. Środki z tytułu korekty pozostaną na koncie w Ofix z możliwością ich skompensowania wraz z kolejnym zamówieniem. Jeśli środki mają zostać zwrócone prosimy o przesłanie takiej ...
Standardowo fakturę otrzymają Państwo w formie elektronicznej na dzień przed realizacją dostawy zamówienia. W pozostałych przypadkach, w celu ustalenia szczegółów, prosimy o kontakt na adres info@ofix.pl
Wybierając sposób płatności przy składaniu zamówienia zaznacz opcję "przedpłata" i wyślij zamówienie. Następnie przelej kwotę należną za zamówienie na poniższe dane, wpisując w tytule przelewu numer zamówienia (numer zamówienia znajdziesz w ...
Towar jest dostarczany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia do godziny 15:00. Zamówienie złożone po tej godzinie zostanie dostarczone w ciągu 2 dni roboczych. W razie potrzeby w trakcie składania zamówienia można wybrać inny, późniejszy ...
Spróbuj wyszukać produktu korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z drzewa kategorii, które jest dostępne po lewej stronie sklepu. Jeśli nadal masz problem z odnalezieniem produktu zachęcamy do kontaktu z nami - można to zrobić przez czat ...
W celu zrestartowania hasła do konta skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?" przy oknie logowania, a następnie wprowadzić adres mailowy, na który zostanie wysłany e-mail do ponownej aktywacji hasła i postępuj zgodnie z instrukcją z maila.