Zwroty i reklamacje
W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. .
Ile mam czasu na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie ewentualnych reklamacji?
Przy odbiorze towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również do sprawdzenia stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń Klient jest zobowiązany przy ...
Urządzenie przestało działać prawidłowo. Jak złożyć reklamację?
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie ...
Otrzymałem/am niewłaściwy produkt.
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Nie otrzymałem/am wszystkich zamówionych artykułów.
Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Niezgodność towaru" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz.
Towar nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?
Tak, zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane w oryginalnych opakowaniach. Powyższe nie dotyczy towarów, na których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku ...
Otrzymany produkt jest uszkodzony. Jak złożyć reklamację?
Prosimy o złożenie reklamacji wchodząc w Mój Ofix -> Zwroty i reklamacje, a następnie wybrać "Towar uszkodzony w transporcie" jako rodzaj reklamacji i wypełnić formularz. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia (np. rozerwane opakowanie, wgniecenia, ...
Dzisiaj kurier zabrał towar do zwrotu. Kiedy otrzymam korektę do faktury?
Korekta zostanie wystawiona w momencie jak zwracany towar dotrze do naszego magazynu.